هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی

هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی

هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی و هزینه تعمیرات اینسترومنت دندانپزشکی شامل توربین و انگل و ایرموتور به طور معمول با توجه به میزان آسیبی که به کارتریج ، ورودی آب و هوا ، led و … وارد شده است اعلام می‌شود.

در ادامه حدود قیمت قطعات تعویضی برای تعمیر هندپیس اعلام خواهد شد. در نظر داشته باشید قبل از هرگونه تعمیر، تعرفه تعمیر هندپیس دندانپزشکی اعلام خواهد شد تا در صورت رضایت پزشک کار تعمیرات شروع شود.

لیست هزینه تعمیر اینسترومنت دندانپزشکی

ما در این لیست سعی بر ذکر قیمت و تعرفه تعمیرات اینسترومنت دندانپزشکی کرده ایم. در نظر داشته باشید هزینه تعمیرات هندپیس های دندانپزشکی ذکر شده در این لیست، توسط پارتاک دنتال گردآوری شده است که ممکن است همکاران دیگر قیمت های متفاوتی ارائه دهند.

در نظر داشته باشید اگر نیاز به تعمیر هندپیس اینسترومنت دندانپزشکی خود دارید می‌توانید تعمیرات خود را به پارتاک دنتال بسپارید.

هزینه تعمیر توربین دندانپزشکی

علل خرابی توربین های دندانپزشکی معمولا به چند دسته تقسیم می‌شود. عدم رعایت روغن کاری به موقع ، استفاده از فرز های بی کیفیت ، عدم تمیز کردن مواد روی هندپیس در هنگام تراش دندان ها و … . کلیه موارد ذکر شده در صورت عدم رعایت ، دچار افزایش قیمت تعمیر هندپیس دندانپزشکی خواهد شد.

هزینه تعویض بلبرینگ توربین دندانپزشکی

هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی ، هزینه تعویض بلبرینگ توربین دندانپزشکی

معمولا با ایجاد جرم بر روی کارتریج هندپیس های دندانپزشکی، اتوکلاو کردن و دوباره استفاده کردن، باعث تجمع و ثابت شدن این جرم ها شده که می‌تواند بالانس بلبرینگ های توربین را از بین ببرد.

هزینه‌ی تعویض بلبرینگ توربین دندانپزشکی با توجه به برند هندپیس ، استفاده از بلبرینگ در انواع کیفیت و … متغیر می‌باشد. این هزینه از حدود ۱۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای تعویض تک بلبرینگ و برای جفت بلبرینگ توربین در حدود ۳۳۰ تا ۸۰۰ هزار تومان می باشد. ( در نظر داشته باشید برای افزایش طول عمر توربین ، نیاز به تعویض دو عدد بلبرینگ می‌باشد.)

برای تماس و ارسال اینسترومنت دندانپزشکی جهت تعمیر توربین ، انگل و ایرموتور و اعلام هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی با ما در تماس باشید. ۰۲۱۶۵۶۳۹۷۵۲


هزینه تعویض شفت توربین دندانپزشکی

شفت یا سه نظام یکی دیگر از قطعات توربین دندانپزشکی که باعث قرارگیری فرز در توربین شود. این قطعه در صورت استفاده از فرز های بی کیفیت دچار خرابی خواهد شد.

هزینه تعویض سایر قطعات توربین

از جمله سایر قطعاتی که ممکن است نیار به تعویض آن ها در هنگام تعمیر توربین داشته باشیم می‌توان به تعویض درپوش توربین ( درب توربین ) ، تعویض خورشیدی زیر توربین ، تعویض led توربین ، تعویض لاستیک زیر توربین ، تعویض پره توربین و … اشاره کرد

هزینه تعویض از جدود ۲۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود.( بسته به نوع کالای تعویض قیمت گذاری می‌شود.)

هزینه تعمیر آنگل دندانپزشکی

هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی ، هزینه تعمیر آنگل دندانپزشکی

علل خرابی و تعمیر آنگل دندانپزشکی به دلیل روغن کاری نکردن ، بالا بودن فشار هوای ایرموتور و … می‌باشد. از مشکلات آن می توان به چرخش بدنه انگل روی ایرموتور ، نچرخیدن فایل ، عدم برداشت سطح دندان و … اشاره کردن که قطعات آن باید تعویض گردد.

هزینه تعویض بلبرینگ آنگل دندانپزشکی

آنگل های دندانپزشکی نیز به مانند توربین ها ، دارای بلبرینگ و یا بوش برای به حرکت در آمدن و بالانس کردن ، می‌باشند. این بلبرینگ ها از نوع Low Spead بوده و تعویض آن هزینه کمتری خواهد داشت. آنگل های دندانپزشکی در نوع بوشی ( قطعه ای برنجی و گرد) و بلبرینگی تولید می‌شوند.

هزینه تعویض کارتریج انگل

درون انگل های دندانپزشکی نیز همانند توربین ها ، کارتریج قرار گرفته است که براساس نوع آنگل ممکن است روی این کاتریج ها از بوش و یا بلبرینگ استفاده شده باشد.

در اثر خرابی آنگل ها اغلب به تعویض کارتریج می‌پردازیم تا طول عمر آنگل تعمیری افزایش یابد. هزینه تعویض کارتریج آنگل با توجه به نوع آنگل از حدود ۲۸۰ هزار تومان تا ۳٫۵ میلیون تومان بوده که براساس برند تعمیر قیمت گذاری می‌شود. ( برند های چینی اکثرا با کمترین قیمت تعمیر می‌شوند. )

هزینه تعویض اکسل آنگل

اکسل آنگل در حقیقت وظیفه انتقال نیرو از سمت ایرموتور به کارتریج و سپس چرخش فایل آنگل را بر عهده دارد. در بعضی مواقع شما متوجه عدم برداشت سطح دندان توسط آنگل خواهید شد که به محض نزدیک شدن به دندان بیمار ، آنگل دیگر حرکت نمی‌کند و یا آنگل دچار چرخش به دور ایرموتور می‌شود.. در چنین شرایطی احتمال خرابی اکسل را خواهیم داشت.

هزینه تعمیر ایرموتور دندانپزشکی

خرابی هندپیس دندانپزشکی

از دیگر خرابی توربین ها و اعلام هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی به دکتر ، می‌توان به مشکل عدم انتشار آب اشاره کرد که باید لوله‎ی انتقال چک شود که جرم نگرفته است ، عدم اتصال اتچمنت یونیت به توربین که بر اثر خرابی رزوه توربین بوده و می توان از اتچمنت های مخصوص برای اتصال استفاده نمود.

جهت تماس و ارسال اینسترومنت دندانپزشکی جهت تعمیر توربین دندانپزشکی با ما در تماس باشید. ۰۲۱۶۵۶۳۹۷۵۲


2 دیدگاه برای “هزینه تعمیر هندپیس دندانپزشکی

  1. یحیی گفته:

    با سلام
    من یک عدد هند پیس جرمگیر وودپیکر غیر نوری دارم HW_3H که خیلی کم استفاده شده و قصد دارم اگه امکانش هست بفروشم در صورتیکه این امکان وجود داره ممنون میشم همکاری یا راهنمایی بفرماید ضمنا در صورت فروش وجه حاصله صرف هزینهای پزشکی یک دختر بچه معلول میشه از همکاریتون سپاسگذارم

    • partakdental گفته:

      سلام ، وقت بخیر
      متاسفانه ما فروش اجناس و تجهیزات دست دوم دندانپزشکی داخل سایت نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *