تعمیر یونیت دندانپزشکی و تعمیرات یونیت صندلی

تعمیر یونیت دندانپزشکی

تعمیر یونیت دندانپزشکی که یکی از اصلی ترین دستگاه ها در مطب و کلینیک دندانپزشکی است که باید توسط افراد با تجربه و تکنسین تجهیزات دندانپزشکی صورت گیرد تا مشکل اصلی را مستقیم پیدا کرده و سریعا آن را حل نماید.

در این مقاله به مشکلات احتمالی در هنگام خرابی یونیت دندانپزشکی می‌پردازیم. در نظر داشته باشید شما می‌توانید جهت خرید قطعات یونیت دندانپزشکی خود و یا تعمیرات یونیت صندلی دندانپزشکی با پارتاک دنتال در تماس باشید.

تعمیر یونیت دندانپزشکی

تعمیر یونیت صندلی دندانپزشکی

تعمیر یونیت دندانپزشکی نیاز به علم و دانش کامل در مورد قطعات مکانیکی و الکتریکی است. باید بدانید هر یک از قطعات باید چه کاری انجام دهد و در نهایت باعث فعالیت چه قسمتی از یونیت صندلی خواهد شد.

تکنسین های با تجربه اغلب دارای دانش الکترونیک و مکانیک یونیت صندلی هستند. تعمیرات یونیت دندانپزشکی و قطعات یونیت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند اما در بعضی موارد فنی بودن تکنسین میتواند راهگشا بوده و در صورت نبود قطعه فابریکی، با نمونه مشابه در یونیت های دیگر جابه جا کرده و یونیت را دوباره به کار برگرداند.

انواع تعمیرات یونیت دندانپزشکی

ما در پارتاک دنتال انواع قسمت های یونیت دندانپزشکی را تحلیل و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام میکنیم. انواع تعمیرات یونیت دندانپزشکی شامل :

  • تعمیر برد و قطعات الکترونیکی یونیت
  • تعمیر مشکل عدم قطع شدن آب توربین و آنگل
  • تعمیر ساکشن یونیت و عدم مکش
  • تعمیر موتور صندلی یونیت دندانپزشکی
  • رفع گرفتگی فیلتر های ساکشن یونیت
  • تعویض شیلنگ های پوسیده تابلت یونیت دندانپزشکی
  • تعمیر سوختگی لامپ یونیت
  • رگلاژ بازوی یونیت دندانپزشکی
  • تعویض شیربرقی ساکشن ، کاسه کراشوار و لیوان پر کن یونیت
  • تعمیر پدال یونیت

تعمیر صندلی دندانپزشکی

تعمیر صندلی دندانپزشکی

یکی از مهمترین قسمت ها برای تعمیر یونیت دندانپزشکی ، تعمیر صندلی دندانپزشکی است که شامل تعمیر برد صندلی ، موتور صندلی ، تعویض جک صندلی و … می‌شود. این قطعات همگی برای فعالیت صندلی دندانپزشکی کاربرد دارد که اختلال در هر یک مانع از کارکرد یونیت خواهد شد.

تعمیر ساکشن یونیت

در تعمیر یونیت دندانپزشکی ، ساکشن یونیت دندانپزشکی با توجه به مکش آمالگام و …، ممکن است در زمان استفاده دچار گرفتگی شده که همین امر باعث پس زدن در دهان بیمار و یا عدم مکش شود. با توج به اینکه در یونیت های امروزی ، ساکشن آبی و هوایی وجود دارد، ممکن است این مشکلل برای هر دو نوع رخ دهد.

تعمیر پدال یونیت

تعمیر پدال یونیت دندانپزشکی

پدال یونیت دندانپزشکی برای فعال کردن هندپیس ها مانند توربین و ایرموتور کاربرد دارد. پدال در طول زمان استفاده از آن ها ممکن است دچار خرابی هایی شامل قطع نشدن هوای توربین و آنگل ، چکه کردن آب از توربین و … شود که باید نسبت به تعمیر پدال یونیت دندانپزشکی اقدام نمود.

تعمیر موتور صندلی یونیت دندانپزشکی

موتور صندلی یونیت دندانپزشکی در مواقع وارد شدن فشار بیش از حد و لود بالای بیمار ، وزن بالای بیمار و همچنین نوسانات برق ممکن است دچار خرابی شود. تعمیر موتور صندلی یونیت دندانپزشکی یکی دیگر از خدمات پارتاک دنتال است. تعمیر انواع موتور صندلی 220 ولت یونیت های ایرانی و موتور صندلی 24 ولت را می‌توانید به پارتاک دنتال بسپارید.

تعمیر برد یونیت

تعمیر برد یونیت دندانپزشکی

برد های یونیت دندانپزشکی در صورت قرار گرفتن در نوسانات برق ، خرابی قطعات الکترونیکی و … ممکن است دچار خرابی شده و کل یونیت از کار بیافتد. تعمیر برد یونیت دندانپزشکی به صورت تخصصی در پارتاک دنتال انجام می‌شود.

تعمیر یونیت دندانپزشکی با توجه به اینکه یونیت های مختلف دارای برد های مختلفی هستند بسیار کار پیچیده ای است و می‌توان گفت هر یونیت جداقل از 3 تا 4 برد تشکیل شده است. همه ی این برد ها به برد مین کنترل متصل می‌شود.

حتما از مقاله اجزای یونیت دندانپزشکی نیز دیدن کنید.

تشخیص خرابی یونیت دندانپزشکی

تشخیص خرابی یونیت دندانپزشکی و تعمیر یونیت دندانپزشکی

در تعمیر یونیت دندانپزشکی، تشخیص مشکل اصلی ، یکی از اولین کار هایی است که باید نسبت به انجام آن اقدام نمود تا هزینه تعمیرات یونیت دندانپزشکی را کاهش داد.

تشخیص خرابی یونیت دندانپزشکی یک کار تخصصی است مخصوصا اگر از یونیت ها در رنج قیمت بالا استفاده می‌‌کنید. یونیت های پیشرفته دارای قطعاتی پیچیده هستند که باید تکنسین ها مجرب خرابی ها را پیدا کنند. در هنگام ایجاد خرابی یونیت دندانپزشکی ، بهتر است از دستگاه کمتر استفاده شود تا خرابی های دیگری برای یونیت صندلی ایجاد نگردد.

تعمیر یونیت صندلی دندانپزشکی در تهران

تعمیر یونیت صندلی دندانپزشکی در تهران

تعمیر یونیت صندلی دندانپزشکی در تهران یکی دیگر از فعالیت های پارتاک دنتال است که توسط تکنسین ها مجرب این کار انجام می‌شود. کلیه تعمیرات دارای گارانتی استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت است که تضمین کننده طول عمر بالای دستگاه خواهد بود.

ما در پارتاک دنتال ، واردات مستقیم قطعات یونیت دندانپزشکی را داریم که همین عامل باعث کاهش قیمت های فروش شده است و با توجه به خرید از کارخانه های معتبر چین ( کیفیت قطعات چینی به مراتب بسیار بالاتر از ساخت ایران است ) ، بهترین قیمت های تعمیر را ارائه می‌کنیم.

نتیجه گیری

یونیت دندانپزشکی با توجه به اینکه مهمترین قسمت در یک مطب و کلینیک دندانپزشکی ، ممکن است دچار خرابی هایی نیز شود که باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام نمود. تعمیرات یونیت دندانپزشکی نیاز به دسترسی به قطعات و همچنین کیفیت بالای قطعات است. علاوه بر این وجود تکنسین های وارد و خبره ، یکی دیگر از مهمترین انتخاب ها در هنگام تعمیر یونیت است و باید اصطلاحا کار را به کاردان سپرد.

شما می‌توانید تعمیر یونیت دندانپزشکی خود را به پارتاک دنتال سپرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات آن بپردازیزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *