خدمات پس از فروش لایت کیور وودپیکر Woodpecker DTE

لایت کیور ها یکی از اصلی ترین دستگاه‌ها در جهت ترمیم دندان در گذشته تا به امروز بوده است. این دستگاه با ایجاد نور آبی ، باعث افزایش سرعت کیور در مواد دندانپزشکی می‌شود. لایت کیور ها در انواع مختلف پرتابل و اتصال به یونیت تولید می‌شوند. از جمله تفاوت‌هایی که باعث تغییر قیمت در این محصولات می‌شوند عبارتند از کیفیت محصول ، برند ، قدرت کیور، میزان باتری و .. که برند وودپیکر Woodpecker Dte چین از دیرباز در ایران فعالیت می‌کند ، نمونه‌هایی تولید کرده است که در ایران بسیار پر فروش می‌باشند.

پارتاک دنتال نمایندگی خدمات پس از فروش لایت کیور Woodpecker DTE می‌باشد. خدمات پارتاک دنتال شامل قطعات یدکی لایت کیور ها در مدل های مختلف خواهد بود.

پارتاک دنتال خدمات پس از فروش لایت کیور های زیر را ارائه می دهد :

WOODPECKER LED.D / LED.Q / LED.G / LED.H / LED.C / LED.B / LED.F / LED.F / B-CURE / I LED / X-CURE
DTE LUX E / LUX V / B-CURE / O-LIGHT / O-LIGHT PLUS / O-LIGHT MAX / X-CURE / O-STAR

لایت کیور از جمله دستگاه‌هایی است که در مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی ، بیشترین مصارف را دارند. از موارد استفاده از این دستگاه می‌توان به کیور کردن انواع مواد کامپوزیت ، مواد ترمیمی و .. اشاره کرد.

لایت گاید لایت کیور وودپیکر

با توجه به اینکه مواد ترمیمی که بر روی سطح دندان از آن‌ها استفاده می‌شود نیاز به کیور دارند ، طول عمر قطعات این دستگاه زودتر به پایان می‌رسد. هرچند ممکن است در هنگام استفاده نیز اتفاقاتی برای دستگاه بیافتد. افتادن و یا برخورد کردن با زمین که اولین قسمتی که در این دستگاه ها خراب می شود ، قسمت شیشه لایت گاید یا پراب دستگاه بوده که وظیفه انتقال و فوکوس نور لایت کیور در یک نقطه را دارد.

لایت گاید 8 میلیمتر با تبدیل

باتری لایت کیور وودپیکر

از موارد دیگری که جزو خدمات پس از فروش لایت کیور وودپیکر Woodpecker Dte می‌باشد و در لایت کیور ها معمولا بعد از دو الی سه سال به مشکل می‌خورد ، باتری دستگاه می باشد . این قطعه با توجه به طول عمر مفید دو ساله و همچنین زیاد بودن دوره شارژ و دشارژ شدن آن ، زودتر خراب خواهد شد . البته دقت داشته باشید که باتری قطعه‌ای است مصرفی ، که می‌توان با تعویض آن دوباره از دستگاه لایت کیور استفاده کرد .

باتری لایت کیور وودپیکر Woodpecker DTE

لامپ لایت کیور وودپیکر

لامپ لایت کیور ها از مواردی است که به علت تولید حرارت بالا ، در طولانی مدت می‌سوزد و یا قدرت اولیه خود را از دست می‌دهد . در قدیم لایت کیور ها لامپ‌های هالوژن داشتند که حرارت بالایی تولید می‌کردند و توسط فن‌هایی که در لایت کیور قرار داشت ، عمل خنک سازی لامپ انجام می‌شد ولی باز هم در استفاده طولانی مدت دچار خرابی خواهند شد. در لایت کیور‌های جدید از ال ای دی ( led ) استفاده می شود. به علت کاهش حرارت تولیدی در لامپ ال ای دی ، موارد سوختن لامپ کمتر شده است اما قدرت آن ممکن از به مرور زمان کم و کمتر شود که باید تعویض گردد. پارتاک دنتال به عنوان نماینده خدمات پس از فروش لایت کیور وودپیکر Woodpecker Dte در ایران ، لامپ های هالوژن لایت کیور و لامپ led لایت کیور را ارائه می‌دهد.

از دیگر مقاله ما نیز دیدن فرمائید :
نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات وودپیکر


از موارد دیگری که می‌توان به آن در مورد خرابی‌های لایت کیور‌ها اشاره کرد ، آداپتور لایت کیور ، پایه شارژ و برد دستگاه وودپکر Woodpecker Dte می باشد که می‌توانید عکس آن را جهت دریافت قیمت و موجودی در واتساپ برای ما ارسال نمائید.


شماره تماس با خدمات پس از فروش وودپیکر : 02165639752


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *