خدمات پس از فروش جرمگیر وودپیکر Woodpecker DTE

خدمات پس از فروش جرمگیر وودپیکر Woodpecker DTE

پارتاک دنتال نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیر جرمگیر وودپیکر Woodpecker DTE می‌باشد که در جهت تامین قطعات اسکیلر های دندانپزشکی ، شروع به کار کرده است . با توجه به نماینده بودن این شرکت ، کلیه قطعات و دستگاه های ارائه شده اصلی و با گارانتی ارائه می شود .

پارتاک دنتال خدمات پس از فروش پیزو های وودپکر زیر را ارائه می دهد که شامل :

WOODPECKER LED.D / LED.Q / LED.G / LED.H / LED.C / LED.B / LED.F / LED.F / B-CURE / I LED / X-CURE
DTE LUX E / LUX V / B-CURE / O-LIGHT / O-LIGHT PLUS / O-LIGHT MAX / X-CURE / O-S
TAR

جرمگیر های دندانپزشکی با توجه به اینکه یک لایه از رسوبات از دندان بیمار را بر می دارد ، طرفداران زیادی دارد. در حقیقت جرمگیر ها با ایجاد ارتعاش ، باعث برداشت جرم از روی سطح دندان می شود .

از جمله مواردی که در هنگام استفاده از جرمگیر ها ممکن است اتفاق بیافتد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

خرابی هندپیس جرمگیر

خرابی هندپیس جرمگیری که بیشترین خرابی این هندپیس ها ، شکستگی در سر هندپیس می باشد که معمولا باید آن را تعویض کرد . البته می توان در صورت شکستگی آن را نیز تعمیر کرد که در هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد و در حقیقت مانند هندپیس نو برایتان کار خواهد کرد . که جهت تعمیر نیز میتوانید در واتساپ با ما در تماس باشید . خرید هندپیس جرمگیری از مجموعه پارتاک دنتال


خرابی شیربرقی آب جرمگیر

خرابی شیربرقی باعث قطع شدن آب جرمگیر ها می‌شود. این قطع شدن آب ، باعث داغ شدن نوک سرقلم جرمگیری شده که در نتیجه باعث اذیت شدن دندان بیمار و زودتر خراب شدن هندپیس می شود . لذا در هنگام خرابی آب جرمگیر ، حتما آن را برای نمایندگی خدمات پس از فروش پارتاک دنتال ارسال نموده تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام شود . جهت خرید شیر برقی جرمگیر کلیک کنید.

شیربرقی جرمگیر دندانپزشکی

خرابی کابل جرمگیر

خرابی کابل در زمان کشیده شدن رخ می دهد . بعد از گذشت چند سال استفاده ، شیلنگ آب آن خراب می شود و یا در مواقعی قطع و وصل شدن جریان و ارتعاش ویا خراب شدن روکش سیلیکونی کابل را شاهد خواهید بود . جهت خرید کابل های جرمگیری کلیک فرمائید.


خرابی پدال جرمگیر

پدال ها نیز یکی از موارد خرابی جرمگیر های می باشد . زمانی ممکن است که آب به این پدال ها نفوذ کرده و دیگر کار نکند و یا در طولانی مدت خراب شود . جهت خرید پدال جرمگیر ودپیکر کلیک کنید.


خرابی آداپتور جرمگیر

آداپتور یا ترانس اسکیلر در زمان هایی که به مدت طولانی در برق هستند و یا در نوسانات برق ، آسیب می‌بینند. در صورت روشن نشدن دستگاه ، آداپتور خود را برای بررسی به شرکت ارسال کرده تا تکنسین ها در اسرع وقت نبست به تست و یا تعمیر آن اقدام نمایند . جهت خرید آداپتور جرمگیر ودپیکر کلیک کنید.

آداپتور جرمگیر Woodpecker dte

نوک سرقلم جرمگیری

سرقلم جرمگیری مناسب ، معمولا دارای نوک نازک و تیز می باشد . با توجه به تعداد مراجعه کننده ، سرقلم می تواند دچار خرابی شود . در حقیقت به طور استاندارد می توان گفت که سرقلم ها به محض اینکه از روی آن ها دو میلیمتر برداشته شد ، باید تعویض گردد تا از آسیب رساندن به دندان بیمار جلوگیری شود.

از دیگر مقاله ما نیز دیدن فرمائید :
نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات وودپیکر

در نظر داشته باشید خرابی های دیگری شامل ضعیف شدن میزان برداشت پیزو ، خرابی برد ها و … نیز در جرمگیر ها وجود دارد که می توانید برای شرکت ارسال نمائید تا توسط تکنسین ها مورد بررسی قرار گیرد .


شماره تماس با خدمات پس از فروش نمایندگی وودپیکر در ایران : 02165639752


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *