خدمات پس از فروش اپکس لوکیتور و روتاری وودپیکر Woodpecker DTE

خدمات پس از فروش اپکس لوکیتور و روتاری وودپیکر Woodpecker DTE

پارتاک دنتال نمایندگی خدمات پس از فروش اپکس لوکیتور و روتاری های برند‌های وودپیکر Woodpecker dte بوده و به عنوان نماینده این شرکت ، شروع به توزیع قطعات یدکی و فروش محصولات وودپیکر می‌کند. قطعات یدکی که در این شرکت به فروش می‌رسند کاملا اصلی و اورجینال می‌باشد.

پارتاک دنتال خدمات پس از فروش و قطعات اپکس فایندر های وودپیکر را ارائه می‌کند که شامل مدل‌های :

WOODPECKER WOODPEX 1 / WOODPEX III / WOODPEX V / MINIPEX / AI-PEX
DTE DPEX I / DPEX III / DPEX VDTE E-COM / E-COM+ / ENDOMATIC

خدمات پس از فروش و قطعات روتاری های وودپیکر شامل مدل‌های :

WOODPECKER ENDO SMART / ENDO SMART+ / ENDO RADAR PLUS / MOTOPEX / AI MOTOR
DTE E-COM / E-COM+ / ENDOMATIC

اپکس فایندر یا به عبارت دیگر اپکس لوکیتورها ( Apex locator ) وظیفه تشخیص رسیدن به انتهای کانال دندان در جهت عصب کشی دندان ها را انجام می‌دهند. دقت این قطعه باید بسیار بالا باشد تا در رسیدن به اپکس به ما کمک کرده و جلوی اور کردن را نیز بگیرد.
دستگاه های روتاری برای استفاده در جهت خالی کردن عصب دندان‌ها استفاده می‌شود . در گذشته از فایل‌های روتاری دستی برای خالی کردن و عصب کشی استفاده می‌شد ( در بعضی از مناطق همچنان به صورت دستی عصب کشی انجام می‌گردد. ) و با توجه به پیشرفت علم ، دستگاه‌های موتور روتاری روانه بازار شدند که دیگر نیاز به استفاده از دست در جهت خالی کردن عصب دندان نباشد. این دستگاه بعد از وصل کردن فایل روتاری و تنظیمات سرعت و قدرت های مختلف ، شروع به کار می‌کند و در صورتی که به قسمت محکمی از دندان برخورد کنند ویا به اپکس رسیده باشد، شروع به ریورس می‌کنند.

خراب شدن کابل اپکس لوکیتور و روتاری

بیشترین خرابی دستگاه‌های اپکس فایندر وودپیکر Woodpecker Dte ، خراب شدن کابل های فایل کلیپ ( File clip ) و کابل سفید اتصال به دستگاه ( measuring wire ) می‌باشد. این کابل ها در حقیقت بعد از استفاده طولانی مدت و استفاده از تمیز کننده های شیمایی ، کم کم شروع به قطعی و یا ایجاد خطا در طول کانال دندان بیمار می کنند. شما می توانید کابل های اپکس لوکیتور و روتاری را از پارتاک دنتال خریداری کنید.


خرابی باتری اپکس فایندر و روتاری

باتری ها یکی از وسایل مصرفی در هر دستگاهی می‌باشد که دارای تاریخ انقضاء 2 الی 3 ساله هستند و بعد از گذشت تاریخ انقضاء ، میزان شارژدهی دستگاه کاهش می‌یابد. موارد اتصال دائمی دستگاه در شارژ ، برخورد با مواد شوینده و آب و … در کاهش طول عمر این قطعه رابطه مستقیم دارند. شما می‌توانید کالای باتری اپکس لوکیتور و روتاری را از پارتاک دنتال خریداری کنید.

باتری اپکس لوکیتور وودپیکر Woodpecker DTE

خرابی آداپتور شارژ اپکس لوکیتور و روتاری

یکی دیگر از موارد خرابی دستگاه‌های روتاری و اپکس فایندر وودپیکر Woodpecker Dte ، خراب شدن آداپتور دستگاه در زمان نوسانات برق و همچنین زیاد بودن تایم قرار گیری در برق مستقیم می‌باشد . این اداپتور‌ها به محض اینکه نوسانات برق شهری رخ دهد ، دچار مشکل می‌شوند. بدین صورت که با جلوگیری از ورود برق به دستگاه ، باعث کاهش هزینه های جانبی تعمیرات خواهند شد. شما می توانید آداپتور شارژ دستگاه اپکس لوکیتور و روتاری اورجینال را از ما تهیه کنید.

آداپتور اپکس فایندر

خرابی هد روتاری

از مشکلات دستگاه های روتاری می توان به خرابی هد روتاری اشاره کرد . این هد ها با توجه به اینکه از چند قطعه شامل کارتریج و اکسل و بلبرینگ و … تشکیل شده ، در صورت ضربه خوردن ویا روغن کاری غیر اصولی خراب می‌شوند. از موارد دیگری که باعث خرابی این هد ها خواهد شد ، جداسازی دستگاه از دندان بیمار در زمانی که فایل روتاری درون دندان بیمار قفل شده است و یا فشار وارد کردن به طرفین زمانی که فایل روتاری به آن متصل است . شما می‌توانید هد روتاری را از مجموعه پارتاک دنتال تهیه کنید.

هد آنگل روتاری وودپیکر Woodpecker Dte

از دیگر مقالات ما نیز دیدن فرمائید :
نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات وودپیکر


در نظر داشته باشید که موارد دیگری شامل خرابی برد ، خرابی پایه شارژ و سوکت شارژ و … در دستگاه‌‌های وودپیکر Woodpecker Dte محتمل است . شما می توانید دستگاه‌های خود را جهت بررسی و تعمیر توسط تکنسین‌های مجرب ، به شرکت پارتاک دنتال ارسال نمائید .


شماره تماس با خدمات پس از فروش : 02165639752


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *