خدمات پس از فروش موتور جراحی ایمپلنت وودپیکر Woodpecker DTE

نمایندگی خدمات پس از فروش وودپیکر Woodpecker Dte

موتور جراحی ایمپلنت یکی از مهمترین دستگاه‌های مورد نیاز یک مطب و یا کلینیک تخصصی می‌باشد. موتورایمپلنت‌ها دارای امکانات مختلفی هستند و بر اساس این امکانات قیمت گذاری می‌شوند. از جمله امکاناتی که باعث تغییر قیمت در این محصول می‌‌شود ، می‌‌توان به فایبراپتیک بودن آنگل ( آنگل نوری LED ) ، میزان سرعت قابل تغییر ، میزان torque ، تعداد پلن‌ها ، صفحه نمایش تاچ ، صفحه نمایش رنگی ، پدال مولتی فانکشن و … اشاره کرد.

با توجه به استفاده طولانی مدت از این دستگاه در طول ایمپلنت یک بیمار ، دستگاه دچار مشکلاتی می‌شود که ممکن است این مشکلات سطحی بوده و بتوان ادامه کار را انجام داد و یا مشکلات نوسانات و خرابی های دیگر رخ داده و نیاز به تعمیر آن باشد.

پارتاک دنتال نمایندگی خدمات پس از فروش موتور جراحی ایمپلنت وودپیکر Woodpecker DTE بوده و به عنوان نماینده این شرکت ، شروع به توزیع قطعات یدکی و فروش محصولات وودپیکر می‌کند. قطعات یدکی که در این شرکت به فروش می‌رسند کاملا اصلی و اورجینال می‌باشد.

دستگاه‌های موتور ایمپلنت وودپیکر DTE که می توانید قطعات آن‌ها را از ما تهیه کنید عبارتند از :

WOODPECKER Implanter
WOODPECKER DTE Implant-x

موتور‌های جراحی یا ایمپلنت در حقیقت وظیفه مرحله به مرحله جهت کاشت پین و ایمپلنت را انجام می‌دهند. این موتور ها با توجه به مدل ، دارای امکاناتی مانند صفحه نمایش رنگی ، صفحه نمایش تاچ ، میزان سرعت ( حداقل و حداکثر rpm) و میزان torque قیمت گذاری می‌شوند. در مدل وودپیکر با اسم implant x نامگذاری شده ، صفحه نمایش رنگی و تاچ ، سرعت 40,000-300 rpm و گشتاور 5 – 80 Ncm می‌باشد.

از جمله مشکلاتی که برای موتور ایمپلنت ها اتفاق می‌افتد ، شامل موارد زیر است.

خرابی آنگل ایمپلنت

این آنگل‌ها بیشترین خرابی را در موتور های ایمپلنت دارند ، نحوه‌ی استفاده و روغن کاری انگل‌ها بسیار مهم است. انگل‌ها در دو مدل نوری ( فایبر اپتیک ) و غیر نوری در بازار موجود می‌باشد که مدل نوری را بر روی موتور ایمپلنت‌های غیر نوری نمی‌توان استفاده نمود. شما می‌توانید انواع آنگل های جراحی و ایمپلنت را از پارتاک دنتال تهیه نمائید.

آنگل ایمپلنت نوری وودپیکر Woodpecker Dte

خرابی میکروموتور جراحی

میکروموتور‌ها وظیفه به حرکت در آوردن آنگل‌های ایمپلنت ، روتاری و … را دارند. این قطعه بخاطر داشتن گیربکس ، در طول مدت زیاد ، خراب خواهد شد. این قطعه با یک کابل به موتور ایمپلنت متصل شده و برق‌های لازم برای چرخش و همچنین روشن کردن led را دریافت می‌کند. کابل‌های میکروموتور ها با توجه به اینکه تحت کشش هستند ، آسیب خواهند دید که باید نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمود جهت خرید میکروموتور کلیک کنید.

میکرو موتور ایمپلنت وودپیکر Woodpecker Dte

خرابی پدال موتور ایمپلنت دندانپزشکی

پدال‌های موتور ایمپلنت‌ها اکثرا مقاومت نسبی در برابر آب و خاک دارند. بعضی از مواد شوینده به دلیل داشتن الکل و مواد شیمیایی دیگر که در هنگام تمیز کردن مطب‌ها و کلینیک‌ها استفاده می‌شوند ، باعث اشکال در پدال می‌شوند. از وسایلی که جزو خدمات موتور ایمپلنت وودپیکر می باشد ، پدال موتور ایمپلنت می باشد که می‌توانید از ما خریداری کنید.

پدال موتور ایمپلنت وودپیکر Woodpecker dte

دیگر خرابی‌های موتور ایمپلنت مانند خرابی برد ، خرابی ال سی دی و … نیز می‌تواند مشکلات دستگاه‌های ایمپلنت وودپیکر Woodpecker Dte باشد.

از دیگر مقاله ما نیز دیدن فرمائید :
نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات وودپیکر

شماره تماس با خدمات پس از فروش نمایندگی وودپیکر در ایران : 02165639752

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *